Privacy policy

Privacy policy
سياسة الخصوصية

توضيح بشأن سرية المعلومات

نحن نتفهم المخاوف والإهتمام بشأن خصوصية بياناتكم على شبكة الإنترنت, لقد تم إعداد هذه السياسة حتى يتم مساعدتكم في تفهم طبيعة البيانات التي نقوم في تجميعها منكم عند زيارتكم إلى موقعنا abubakerjandan.com على شبكة الانترنت وكيفية تعاملنا مع هذه البيانات الشخصية.

خاصية التصفح

نحن لم نقوم بإنشاء هذا الموقع من أجل تجميع بياناتك الشخصية من جهاز الكمبيوتر الخاص, أو أجهزة الموبايل بك أثناء تصفحك لهذا الموقع, وإنما سوف يتم فقط استخدام البيانات المقدمة من قبلك في معرفتك ومحض إرادتك فقط.

عنوان بروتوكول شبكة الإنترنت (IP)

يشرفنا في أي وقت ولك الرغبة في أن تزور أي موقع على الإنترنت بما فيها هذا الموقع , سوف يقوم السيرفر المضيف وهو شركة جوجل في تسجيل عنوان بروتوكول شبكة الإنترنت (IP) الخاص بك , وتاريخ ووقت الزيارة ونوع متصفح الإنترنت الذي تستخدمه والعنوان URL الخاص بأي موقع من مواقع الإنترنت التي تقوم بإحالتك إلى الى هذا الموقع على الشبكة.

تنظيم عمليات المسح على الشبكة

من خلال عمليات المسح التي نقوم بها مباشرة على الشبكة سوف تمكننا من تجميع بيانات محددة مثل البيانات المطلوبة منك في خصوص نظرتك وشعورك تجاه موقعنا.

وهذه تعتبر ردودك ذات أهمية قصوى , ومحل تقديرنا حيث أنها تمكننا من تحسين مستوى موقعنا, ولك كامل الحرية والإختيار في تقديم البيانات المتعلقة بإسمك والبيانات الأخرى.

الروابط الأخرى على شبكة الإنترنت

قد يشتمل موقع abubakerjandan.com على روابط بالمواقع الأخرى على شبكة الإنترنت, او إعلانات من مواقع اخرى مثل Google AdSense ولا نعتبر مسئولين عن أساليب تجميع البيانات من قبل تلك المواقع, يمكنك الاطلاع على سياسات السرية والبيانات والخصوصية والمحتويات الخاصة بتلك المواقع التي يتم الدخول إليها من خلال أي رابط ضمن هذا الموقع.

وفي نفس الوقت قد نستعين مع شركات إعلان لأطراف ثالثة حتى يتم عرض الإعلانات عندما تزور موقعنا على الويب. يحق إلى هذه الشركات أن تستخدم معلومات حول زياراتك لهذا الموقع أو أي مواقع الويب الأخرى (باستثناء الاسم أو العنوان أو عنوان البريد الإلكتروني أو رقم الهاتف)، وذلك من أجل تقديم إعلانات حول البضائع والخدمات التي تهمك.

إذا كنت ترغب أو تبحث في مزيد من المعلومات حول هذا الأمر وكذلك إذا كنت تريد معرفة الاختيارات المتاحة لك حتى يتم منع استخدام هذه المعلومات من قِبل هذه الشركات, راسل موقعنا abubakerjandan.com

إفشاء المعلومات

سوف نقوم بالمحافظة في كافة الأوقات على خصوصية وسرية كافة البيانات الشخصية التي نتحصل عليها, ولن يتم إفشاء هذه المعلومات إلا إذا كان ذلك مطلوباً بموجب أي قانون من قبل أي دولة أو عندما نعتقد بحسن نية أن مثل هذا الإجراء سوف يكون مطلوباً أو مرغوباً فيه للتمشي مع القانون , أو للدفاع عن أو حماية حقوق الملكية الخاصة بهذا الموقع أو الجهات المستفيدة منه.

البيانات اللازمة في تنفيذ المعاملات المهمة

وهو يكمن في عندما نحتاج إلى أي من هذه البيانات الخاصة بك , فإننا سوف نطلب منك تقديمها بمحض إرادتك, حيث سوف تساعدنا هذه المعلومات في الاتصال بك وتنفيذ طلباتك حيثما كان ذلك ممكنناً.

لن يتم اطلاقاً وأبدا بيع البيانات المقدمة من قبلك إلى أي طرف ثالث في غرض تسويقها إلى مصلحته الخاصة دون الحصول على موافقتك المسبقة والمكتوبة ما لم يتم ذلك على أساس أنها ضمن بيانات جماعية تستخدم للأغراض الإحصائية والأبحاث دون اشتمالها على أية بيانات من الممكن استخدامها للتعريف بك.

الاتصال بنا

سوف يتم التعامل مع كافة البيانات المقدمة من قبلك على أساس أنها سرية, وهي تتطلب النماذج التي يتم تقديمها مباشرة على الشبكة تقديم البيانات التي سوف تساعدنا في تحسين موقعنا.

سوف يتم استخدام البيانات التي يتم تقديمها من قبلك في الرد على كافة استفساراتك, ملاحظاتك, أو طلباتك من قبل هذا الموقع أو أي من المواقع التابعة له.

إفشاء المعلومات لأي طرف ثالث

لن نقوم ببيع , المتاجرة , تأجير , أو إفشاء أية معلومات لمصلحة أي طرف ثالث خارج هذا الموقع, أو المواقع التابعة له.وسيتم الكشف عن المعلومات فقط في حالة صدور أمر بذلك من قبل أي سلطة قضائية أو تنظيمية.

التعديلات على سياسة سرية وخصوصية المعلومات

نحتفظ بالحق في تعديل بنود وشروط سياسة سرية وخصوصية المعلومات إن لزم الأمر ومتى كان ذلك ملائماً. سيتم تنفيذ التعديلات هنا او على صفحة سياسة الخصوصية الرئيسية وسيتم بصفة مستمرة إخطارك بالبيانات التي حصلنا عليها , وكيف سنستخدمها والجهة التي سنقوم بتزويدها بهذه البيانات.

الاتصال بنا

يمكنك الاتصال بنا عند الحاجة من خلال الضغط على رابط اتصل بنا المتوفر في روابط وصفحات موقعنا abubakerjandan.com أو الارسال الى بريدنا الالكتروني abobakerj13@gmail.com  على اسم النطاق اعلاه

كلمة إلى الزوار

نحن ندرك جيدا مخاوفك واهتمامك بشأن سرية وخصوصية البيانات, وهي تعتبر مسألة في غاية الأهمية بالنسبة لنا, نحن نأمل أن يتم تحقيق ذلك من خلال هذه السياسة, ونسعد بكم جميعا.

Clarification on confidentiality of information

We understand the concerns and concerns about the privacy of your data on the Internet. This policy has been prepared in order to assist you in understanding the nature of the data we collect from you when you visit our website abubakerjandan.com on the Internet and how we deal with this personal data.

browsing feature

We did not create this site in order to collect your personal data from your computer, or your mobile devices while browsing this site, but only the data provided by you will be used with your knowledge and your volition only.

Internet Protocol (IP) address

We are honored at any time and you want to visit any site on the Internet, including this site, the host server, which is Google, will record your Internet Protocol (IP) address, the date and time of the visit, the type of Internet browser you use and the URL of any site From Internet sites that refer you to this site on the network.

Organize network scans

Through our online surveys, you will enable us to collect specific data, such as the data requested from you regarding your view and feel about our site.

These are your responses of paramount importance, and we appreciate it, as it enables us to improve the level of our site, and you have complete freedom and choice in providing data related to your name and other data.

Other links on the web

abubakerjandan.com may include links to other sites on the Internet, or advertisements from other sites such as Google AdSense and we are not responsible for the methods of data collection by those sites, you can view the privacy policies, data, privacy and contents of those sites accessed from through any link within this website.

At the same time, we may use third-party advertising companies to display ads when you visit our website. These companies may use information about your visits to this or any other website (except for your name, address, email address or phone number), in order to provide advertisements about goods and services of interest to you.

If you would like or are looking for more information on this and if you would like to know the choices available to you to prevent this information from being used by these companies, write to our website abubakerjandan.com

Disclosure of information

We will maintain at all times the privacy and confidentiality of all personal data we obtain, and such information will not be disclosed unless required by any law of any country or when we believe in good faith that such action will be required or desirable to comply with The law, or to defend or protect the property rights of this site or its beneficiaries.

Data needed to carry out important transactions

It lies in that when we need any of your data, we will ask you to provide it of your own volition, as this information will help us in contacting you and carrying out your requests wherever possible.

The data provided by you will never be sold to any third party for the purpose of marketing it to its own interest without obtaining your prior and written consent unless this is done on the basis that it is part of collective data used for statistical purposes and research without including any data that may be used to identify you.

Contact us

All data provided by you will be treated as confidential, and it requires forms that are submitted directly on the network to provide data that will help us improve our site.

The data provided by you will be used to respond to all your inquiries, comments, or requests by this site or any of its affiliate sites.

Disclosure of information to any third party

We will not sell, trade, rent, or disclose any information for the benefit of any third party outside this site, or its affiliate sites. The information will be disclosed only in the event of an order to do so by any judicial or regulatory authority.

Amendments to the privacy and confidentiality policy of information

We reserve the right to amend the terms and conditions of the privacy policy and the privacy of information if necessary and when appropriate. 

The amendments will be implemented here or on the main privacy policy page, and you will be constantly notified of the data we have obtained, how we will use it and who will provide it with this data.

Contact us

You can contact us when needed by clicking on the contact us link available in the links and pages of our website abubakerjandan.com or sending to our email abobakerj13@gmail.com on the above domain name.

A word to the visitors

We are well aware of your concerns and concerns about the confidentiality and privacy of data, which is an issue of great importance to us, we hope that this will be achieved through this policy, and we are pleased with you all.