Shakira
شاكيرا مع بيكيه

هل إنفصلت المغنية الكولومبية شاكيرا من زوجها أو حبيبها اللاعب الأسباني بيكيه؟, أم أن هناك خيانة بينهما بعد حب أو زواج إستمر 12عام؟

نقلت  صحيفة El Periodico الأسبانية أخبار عن إنفصال المغنية الكولومبية شاكيرا عن والد طفليها لاعب كرة القدم، ومدافع فريق برشلونة، جيرارد بيكيه بعد ما اكتشفت أنه على علاقة مع إمرأة أخرى.

خيانة بيكيه

ووفق إلى صحيفة "إيميلوبيريز دي روزاس" فقد ظهرت في بث فيديو مباشر من موقع بودكاست Mamarazzis، الذي يتم نشره يوم الأربعا من كل أسبوع.

على حسابات موقع إنستغرام وفيسبوك إلى صحيفة El Periodico، حيث قالت أن بيكيه وشريكته منذ مدة طويلة شاكيرا يعيشان منفصلين لعدة أسابيع.

إدعاء شاكيرا

حيث قالت الصحيفة أن نجمة الغناء العالمي شاكيرا ضبطت عشيقها بيكيه وهو يخونها مع امرأة أخرى قبل بضعة أسابيع، مما أدى إلى الخصومة والإنفصال.

وبحسب ما وردته الصحيفة أن مدافع برشلونه بيكيه إنتقل من المنزل الذي يتقاسمه مع شاكيرا, وحاليا يعيش في منزل العزوبية الخاص به، عند شارع مونتانير في مدينة برشلونة، منذ عدة أسابيع.

النوادي الليلية

وتزعم الصحيفة أن اللاعب بيكيه يعيش أسلوب حياة إحتفالي وفرحي ويتردد بانتظام على النوادي الليلية في برشلونة، بينما أضافت الصحيفة أيضاً أنهما يمكن أن يفترقا قريبا.

ولكن لم يتم التأكد من صحة هذه الادعاءات، وإدعت الصحفية بقولها: "هذا هو السبب في أن شاكيرا سوف تتخذ قرار الانفصال, ولقد حدث, وهذا هو سبب وجود مسافة, ربما لم يبق شيء إلا أن الخيانة قد وقعت".

كأس العالم 2010

حيث إلتقت المغنية "شاكيرا" مع لاعب فريق برشلونة بيكيه أثناء تصوير كواليس التحضير أغنية Waka Waka، وهي الأغنية الرسمية لكأس العالم في جنوب إفريقيا عام 2010، والتي ظهر معها "بيكيه" في الأغنية.

شهرة شاكيرا

وحظيت المغنية شاكيرا بشعبية كبيرة بعد هذه الأغنية الإستعراضية والذي أعجب بها ملايين الناس حول العالم الملايين. عندها إرتبط بيكيه مع شاكيرا وأنجبا طفليهما؛ "ميلان" في يناير عام 2013، و"ساشا" في يناير عام 2015.

ولكن لم يرتبطا بعقد قرآن زواج رسمي حتى الآن, مع الرغم بحبها له أوضحت المغنية "شاكيرا" في مقابلة لها أنها لا تريد أن يراها مثل أي زوجة ولكن تريد أن يراها كحبيبة.

Shakira
Shakira

Did the Colombian singer Shakira separate from her husband or lover, the Spanish player Pique? Or is there betrayal between them after 12 years of love or marriage?

The Spanish newspaper El Periodico reported the separation of Colombian singer Shakira from the father of her two children, soccer player and Barcelona defender Gerard Pique, after discovering that he had an affair with another woman.

Becky's betrayal

According to the newspaper, "Emilobírez de Rosas", it appeared in a live video broadcast from the Mamarazzis podcast, which is published on the Wednesday of every week.

On her Instagram and Facebook accounts to El Periodico, she said Pique and his longtime partner Shakira have been living apart for several weeks.

Shakira's claim

Where the newspaper said that international singer Shakira caught her lover Pique cheating on her with another woman a few weeks ago, which led to the feud and separation.

And according to what the newspaper reported, Barcelona defender Pique moved from the house he shares with Shakira, and is currently living in his bachelor's house, on Montaner Street in Barcelona, ​​several weeks ago.

nightclubs

The newspaper claims that Pique leads a festive and joyful lifestyle and regularly visits Barcelona's nightclubs, while the newspaper also added that they could soon part ways.

But the veracity of these allegations has not been confirmed, and the journalist claimed: "This is why Shakira will make the decision to separate, and it happened, and this is why there is a distance, perhaps nothing remains except that the betrayal has occurred."

World Cup 2010

Where the singer "Shakira" met with Barcelona player Pique during the filming of the preparations for the song "Waka Waka", the official song of the 2010 World Cup in South Africa, with which "Pique" appeared in the song.

Shakira's fame

Singer Shakira became very popular after this show song, which was liked by millions of people around the world. Pique and Shakira became engaged and had their two children; Milan in January 2013 and Sasha in January 2015.

But they were not bound by an official marriage contract so far, despite her love for him, the singer "Shakira" clarified in an interview that she does not want to see her like any wife, but wants to see her as a girlfriend.

2 Comments

Post a Comment