Abdullah II
الملك عبدالله الثاني

ملك الأردن الملك عبد الله الثاني يغادر إلى ألمانيا لإجراء عملية جراحية, غداً الأحد، لمعالجة انزلاق غضروفي في ظهره, من جراء مشاكل سابقة.

حيث أعلن الديوان الملكي الأردني أن الملك عبدالله الثاني ملك الأردن سوف يجري في ألمانيا عملية جراحية حتى يعالج مشكلة انزلاق غضروفي "ديسك" في منطقة العمود الفقري الصدري.

ملك الأردن

سوف يغادر ملك الأردن الدولة الهاشمية، غداً الأحد، إلى ألمانيا لإجراء عملية جراحية لمعالجة انزلاق غضروفي "ديسك" في منطقة العمود الفقري الصدري.

وهي نصيجة الأطباء الأردنيين الذين اطلعوا على حالة الملك عبدالله الثاني، سوف يتم إجراء العملية في مستشفى متخصص في فرانكفورت في ألمانيا هذا الأسبوع، حيث أعلن بها من خلال الديوان الملكي الهاشمي.

حيث كان يعاني ملك الأردن سابقاً من هذه الآلام في العمود الفقري بشكل متقطع، نتيجة للقفز المظلي خلال سنوات سابقة في الخدمة العسكرية.

الانزلاق الغضروفي

ولكن الضغط على العصب إزداد من جراء الانزلاق الغضروفي في الآونة الأخيرة، ما زاد من الألم الشديد واستدعى إجراء العملية على نحو عاجل، وفق نصيحة الأطباء.

من ناحية أخرى إستضاف الملك عبدالله الثاني قبل يومين، أيتاماً في إفطار رمضاني بالعقبة وذلك ضمن روح إدخال البهجة والسعادة في قلوبهم.

Abdullah II
Abdullah II

Jordan's King Abdullah II leaves for Germany to undergo surgery, tomorrow, Sunday, to treat a herniated disc in his back.

The Jordanian Royal Court announced that King Abdullah II of Jordan will perform a surgical operation in Germany to treat the problem of a herniated disc in the thoracic spine.

King of Jordan

Tomorrow, Sunday, the King of Jordan will leave the Hashemite State for Germany to undergo surgery to treat a herniated disc in the thoracic spine.

This is the advice of the Jordanian doctors who were briefed on the condition of King Abdullah II.

The operation will be performed in a specialized hospital in Frankfurt, Germany this week, where it was announced by the Royal Hashemite Court.

The King of Jordan was previously suffering from these spinal pain intermittently, as a result of parachute jumping during previous years in the military service.

Slipped disc

But the pressure on the nerve increased as a result of the herniated disc recently, which increased the severe pain and necessitated an urgent operation, according to the doctors’ advice.

On the other hand, two days ago, King Abdullah II hosted orphans at a Ramadan Iftar in Aqaba, in the spirit of bringing joy and happiness into their hearts.

4 Comments

Post a Comment