coronavirus
كورونا المتحور

هناك تقرير من أجهزة المخابرات الأمريكية تكشف أن المنظمات والأجهزة ربما تكون غير قادرة نهائيا على تحديد منشأ فيروس كورونا إذا كان انتقل من الحيوانات إلى البشر أم تسرب من أحد المعامل السرية.

حيث قال مدير عام إلى منظمة الصحة العالمية، إنه من المؤكد أن يظهر فيروس كورونا جديد في المستقبل ولن تكون البشرية قادرة على احتوائه أو السيطرة عليه.

إعتراف أمريكي صادم

يبدو أنه لا يزال منشأ فيروس كورونا الذي غزا العالم على مدار عامين حتى كتابة هذه المقالة، محل دراسة، لمعرفة كيف انتقل إلى البشر.

في هذه الإثناء قالت أجهزة الاستخبارات الأمريكية إنها ربما تكون غير قادرة نهائيا على تحديد منشأ كورونا إذا كان هذا الفيروس انتقل من الحيوانات إلى البشر أم أنه تسرب عن طريق المعامل المخبرية العسكرية السرية.

حيث قال مكتب مدير الاستخبارات الأمريكية في تقرير نزعت عنه السرية، إن كلا من المنشأ الطبيعي والتسرب من معمل افتراض معقول فيما يتعلق في الكيفية التي أصيب بها البشر.

كورونا سلاح بيولوجي

وأن المحللون يختلفون حول أيهما أكثر ترجيح، أو ما إذا كان ممكنًا على الإطلاق الوصول إلى تقييم نهائي, وفي نفس الوقت استبعد التقرير أيضا الافتراضات التي تذهب إلى أن فيروس كورونا نشأ بأنه سلاح بيولوجي.

حيث أن مروجي هذه المقولة يقولون: ( ليس لديهم منفذ مباشر إلى معهد ووهان إلى علم الفيروسات" في الصين، حيث اكتشفت الإصابات الأولى للمرض، وإنهم متهمون بنشر الأكاذيب ).

وفي نفس السياق قال أدهانوم غيبرييسوس مدير عام منظمة الصحة العالمية يوم الجمعة الماضي, أنه من المؤكد من ناحية البيولوجيا ظهور فيروس جديد آخر في المستقبل، ولن تكون البشرية قادرة على احتوائه, لأنه سوف يكون قاتل.

ظهور كورونا في المستقبل

وفي نفس الحديث قال غيبرييسوس من خلال اجتماع مع وزراء المالية والصحة للدول الأعضاء في مجموعة "العشرين" في روما: "إنني على قناعة بأنه عندما جرى التخطيط لهذا الاجتماع، كنا نأمل من الجميع بأن الوباء سوف ينتهي، لكنه لم ينته بعد.

وهنا يبدو أن جائحة كورونا سوف تستمر في أنحاء العالم, وهو الذي سوف يجعل العالم في خوف وترقب في عمليات المتحور من هذا الفيروس والذي قد يبدو أنه خرج من معامل مختبرية عسكرية.

coronavirus
coronavirus update

There is a report from the American intelligence services that reveal that organizations and devices may be completely unable to determine the origin of the Corona virus, if it was transmitted from animals to humans or leaked from a secret laboratory.

Where a director-general told the World Health Organization, it is certain that a new virus will appear in the future and humanity will not be able to contain or control it.

shocking american confession

It seems that the origin of the Corona virus, which invaded the world for two years at the time of writing this article, is still being studied, to find out how it transmitted to humans.

Meanwhile, the US intelligence services said that they may be completely unable to determine the origin of Corona if this virus was transmitted from animals to humans or if it was leaked through secret military laboratory laboratories.

In a declassified report, the Office of the Director of US Intelligence said both natural origin and leakage from a laboratory are reasonable assumptions regarding how humans were infected.

Corona is a biological weapon

And that analysts disagree about which is more likely, or whether it is at all possible to reach a final assessment, at the same time the report also excluded the assumptions that the Corona virus originated as a biological weapon.

As the promoters of this saying say: (they have no direct access to the Wuhan Institute of Virology” in China, where the first infections of the disease were discovered, and they are accused of spreading lies.

In the same context, Adhanom Ghebreyesus, Director-General of the World Health Organization, said last Friday, that it is certain in terms of biology that another new virus will appear in the future, and humanity will not be able to contain it, because it will be fatal.

Corona virus in the future

In the same conversation, Ghebreyesus said during a meeting with the finance and health ministers of the G20 member states in Rome: “I am convinced that when this meeting was planned, we hoped from everyone that the epidemic would end, but it is not over yet.

And here it seems that the Corona pandemic will continue around the world, which will make the world in fear and anticipation in the operations of the mutant of this virus, which may appear to have emerged from military laboratory laboratories.

2 Comments

Post a Comment