Clubhouse

يعد تطبيق Clubhouse من التطبيقات الاجتماعية الأكثر شعبية الذي يسيطر على الجمهور في الوقت الحالي، بغض النظر عن كونه دعوة فقط.

ومع ذلك ، بعد متابعة كيفية مراجعة الأشخاص للتطبيق والتأكيد على مدى روعة التواصل معه ، من الأهمية بمكان أن تخطط أن يصبح التطبيق مفتوحًا للجميع.

إليك بعض النصائح لمساعدتك على التميز في Clubhouse:

احصل على دعوة في أسرع وقت ممكن

إذا كنت تريد أن تبدأ في تطبيق Clubhouse ، فإن أول شيء عليك القيام به هو الحصول على دعوة, يمكنك بالتأكيد إبراز جهودك مبكرًا إذا كنت تعرف بالفعل خصوصيات وعموميات التطبيق قبل أن يتمكن الجمهور العام من الوصول إليه.

ملف التعريف الخاص بك

بمجرد الوصول إلى كلوب هاوس ، تحتاج إلى ملء ملف التعريف الخاص بك, مثل كتابة سيرة ذاتية ، يجب أن يعطي ملفك الشخصي انطباعًا جيدًا ويشارك المعلومات الأساسية عنك.

وأيضا ربط حسابات الوسائط الاجتماعية الأخرى الخاصة بك ، فتأكد من تحديثها وفتحها للرسائل الخاصة, أضف صورة رائعة لملفك الشخصي ستساعدك على التميز.

تحقق من الغرف النشطة

في تطبيق Clubhouse ، يمكنك البدء في إجراء اتصالات من خلال الانضمام إلى الغرف الحالية المفتوحة للمحادثات, يمكنك الدخول إلى غرفة واحدة لترى كيف يعمل التطبيق ولا تضغط على إنشاء غرفتك الخاصة.

أثناء الاستماع ، يمكنك رفع يدك إذا كنت ترغب في إضافة رأيك والتأكد من أن رأيك له قيمة لإثارة إهتمام الجميع, من خلال التحدث مع الخبراء أو المشاهير ، يمكنك بسهولة حث الأشخاص على التحقق من ملفك الشخصي والتواصل معك.

إنشاء غرفك الخاصة

بعد التحدث مع أصدقاء جدد والعثور على الموضوعات التي تريد مناقشتها في التطبيق ، يجب أن تحاول بدء مناقشاتك الخاصة في غرفك الخاصة.

في البداية ، قد يكون بدء المحادثة أمرًا مزعجًا للأعصاب ، ولكن سيكون من السهل إنشاؤه إذا كان هذا هو الموضوع الذي تحبه. اكتب بعض الملاحظات قبل أن تتحدث وكن المشرف.

دعوة الأشخاص

بينما تستمر في استخدام التطبيق ، سوف نتلقى دعوات يمكنك إرسالها إلى أصدقائك, عندما تتلقى مثل هذه الدعوات ، تأكد من دعوة أولئك الذين سيستخدمون التطبيق فقط وليس أولئك الذين سيختبئون فيه.

وعند انضمام أصدقائك إلى التطبيق ، سيكون لديهم علامة "Nominated by" التي تسرد من دعاهم, هذه طريقة ممتازة للاكتشاف عندما يلتقون بأشخاص جدد في التطبيق.

التركيز على تطبيق Clubhouse للمحتوى

إذا كنت تريد أن يكون تطبيق Clubhouse هو المكان الذي تبني فيه ما يلي ، فأنت بحاجة إلى التأكد من تركيز إنشاء المحتوى الخاص بك على التطبيق, ونوعية المواضيع يمكنك البدء في جدولة الغرف والمواضيع

حتى تتمكن أنت وأصدقائك من التواصل والتحدث بشكل مستمر , كن منتظم، وستعمل بالتأكيد على تأسيس بعض السمات في وضع بصمة لك في هذا التطبيق.

حتى تصبح أكثر إبداعًا في تعزيز تواجدك عبر الإنترنت, باستخدام هذه النصائح ، يمكنك الإدلاء ببيان بمجرد دخولك إلى تطبيق Clubhouse وتكون أحد الوجوه الرئيسية في التطبيق.

Clubhouse

The Clubhouse app is one of the most popular social apps that is currently dominating the audience, aside from being an invitation only app.

However, after going through how people review the app and confirming how great it is to communicate with it, it is vitally important that you plan for the app to be open to everyone.

Here are some tips to help you stand out in the Clubhouse:

Get an invitation as quickly as possible

If you want to start with the Clubhouse app, the first thing you need to do is get an invitation. You can definitely highlight your efforts early if you already know the ins and outs of the app before the general public can access it.

Your Profile

Once at the Clubhouse, you need to fill out your profile, like writing a CV, your profile should make a good impression and share basic information about you.

And also link your other social media accounts, make sure to update them and open them for private messages, add a wonderful picture to your profile that will help you stand out.

Check out active rooms

In the Clubhouse app, you can start making connections by joining the existing rooms open for chatting, you can enter one room to see how the app works and don't click on Create your own room.

While listening, you can raise your hand if you want to add your opinion and make sure that your opinion is of value to interest everyone. By speaking with experts or celebrities, you can easily get people to check your profile and communicate with you.

Create your own rooms

After talking with new friends and finding the topics you want to discuss in the application, you should try to start your own discussions in your own rooms.

At first, starting a conversation can be nerve-wracking, but it will be easy to create if this is the topic you love. Make some notes before you speak and be the moderator.

Invite people

While you continue to use the application, we will receive invitations that you can send to your friends. When you receive such invitations, make sure to invite only those who will use the application and not those who will hide in it.

And when your friends join the app, they will have a "Nominated by" tag that lists whoever invites them. This is an excellent way to discover when they meet new people in the app.

Focus on the Clubhouse content app

If you want the Clubhouse app to be where you build your following, then you need to make sure your content creation focuses on the app, and the quality of topics you can start scheduling rooms and topics

So that you and your friends can communicate and talk continuously, be regular, and it will definitely work to establish some features in putting your footprint in this application.

In order to get more creative in boosting your online presence, with these tips, you can make a statement once you enter the Clubhouse app and be one of the main faces of the app.

Post a Comment