Responsive Advertisement
Responsive Advertisement

Donald Trump دونالد ترامب

سيعود دونالد ترامب إلى الشبكات الاجتماعية في غضون شهرين إلى ثلاثة أشهر بمنصته الخاصة حيث تم حظر الرئيس الأمريكي السابق من تويتر في شهر يناير الماضي بعد أن إقتحم أنصاره مبنى الكابيتول.

سوف يعود

حيث قال مستشار الرئيس السابق للولايات المتحدة الأمريكية يوم الأحد، إن دونالد ترامب ، المحظور من تويتر منذ يناير كانون الثاني ، سوف يعود إلى الشبكات الاجتماعية في غضون شهرين إلى ثلاثة أشهر "بمنصته الخاصة".

المنصة الجديدة

وقال جيسون ميلر على قناة فوكس نيوز ، دون تقديم مزيد من التفاصيل حول معالم هذه "المنصة"، في إشارة فقط إلى العديد من الاجتماعات في Mar-a: "أعتقد أننا سوف نرى الرئيس السابق دونالد ترامب يعود إلى الشبكات الاجتماعية في غضون شهرين أو ثلاثة أشهر".

حظر ترامب

ويقول "إنها ليست مجرد شركة إتصلت بالرئيس ، فهناك الكثير من الشركات" و "ستكون هذه المنصة الجديدة شيئًا كبيرًا حيث الجميع يريدها. وسيجلب الملايين والملايين وعشرات الملايين من المشتركين في هذه المنصة الجديدة ".

حيث غادر الرئيس الأمريكي السابق البيت الأبيض في 20 يناير بعد هزيمته من قبل الديمقراطي جو بايدن في انتخابات نوفمبر الماضي ، تم حظره أيضًا بشكل مؤقت أو دائم من قبل معظم الشبكات الاجتماعية الرئيسية الأخرى أو منصات الإنترنت بما في ذلك Facebook و Instagram و Youtube أو Snapchat.

Donald Trump دونالد ترامب

Donald Trump will return to social media in two to three months with his own platform, as the former US president was banned from Twitter in January after his supporters stormed the Capitol.

Will be back

On Sunday, a former advisor to the president of the United States said that Donald Trump, who has been banned from Twitter since January, will return to social networks within two to three months "with his own platform."

The new platform

"I think we'll see former President Donald Trump return to social networks in two or three months," Jason Miller said on Fox News, without providing further details about the contours of this "platform," referring only to the many meetings at Mar-a. Months".

Donald Trump دونالد ترامب

Trump ban

"It is not just a company that has contacted the president, there are a lot of companies," he says. "This new platform will be a big thing where everyone wants it. It will bring millions, millions and tens of millions of subscribers to this new platform."

As the former US president left the White House on January 20 after being defeated by Democrat Joe Biden in the November elections, he was also banned temporarily or permanently by most other major social networks or internet platforms including Facebook, Instagram, Youtube or Snapchat.

Post a Comment

Responsive Advertisement
Responsive Advertisement
Responsive Advertisement