Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Women in 2020 المرأة في عام ٢٠٢٠

المرأة في عام ٢٠٢٠ Women in 2020
 

رحل عام 2020 والذي كان صعبًا على الجميع ، ولكنه كان أيضًا عامًا ممتلئا بالإنجازات لكل إمرأة في هذا العالم. وهو تمكين المرأة و تحقيق المساواة بين الجنسين في نواحي الحياة والحقوق والواجبات وبما لا يتعارض مع الشريعة والثقافة الدينية.

التحديات

 وقد ساعدتنا على تجاوز هذه التحديات والصعاب، هذا بإلإضافة الي دعم وتشجيع من الجميع في هذا العالم. واجهت العديد من النساء صعوبات غير مسبوقة في عام 2020.

 كن بحاجة أكثر من أي وقت مضى إلى التشجيع والدعم، على الرغم من كافة التحديات، التي تواجه المرأة مع وصول مقالاتنا إلى الجميع. خلال عام 2020، حاولنا أن نستعرض المهام والتحديات والإنجازات التي تحققت في عام 2020 للمرأة في العالم والمرأة في العالم العربي والمرأة السعودية على وجه الخصوص.

حاولنا إيجاد منبر في موقعنا عن المرأة في الشرق الأوسط، ومن خلال وسائل الإعلام المطبوعة والإلكترونية والبرامج التلفزيونية والإذاعية والمنظمات الدولية والمنظمات غير الحكومية في الوطن العربي وخارجها.

نحن نعمل بجد حتى نجعل قصصهم مسموعة ونجاحاتهم شاهدة على بروز وتطور فكر المرأة المنتجة في المجتمعات العربية وخاصة المملكة العربية السعودية ومنحهم التغطية الإعلامية.

شكرا من القلب

نحن عل ثقة في أن عام 2021 سيكون أفضل من عام 2020 لدينا حملات جديدة لدعم المرأة في الوطن العربي والمزيد من القصص الملهمة، والمزيد من الأهداف وبدعمكم، نشكر جميع القراء في هذا العالم. أنتم شركاء النجاح والمرأة هي جوهر الحياة ومكمل عظيم في نهضة الأمم والحضارات نتمنى عام جميل للجميع.

المرأة في عام ٢٠٢٠ Women in 2020

The year 2020 is gone, which was difficult for everyone, but it was also a year full of achievements for every woman in the world. It is the empowerment of women and the achievement of gender equality in aspects of life, rights and duties, in a manner that does not conflict with Sharia and religious culture.

Challenges

 It helped us overcome these challenges and difficulties, in addition to the support and encouragement of everyone in this world. Many women faced unprecedented difficulties in 2020.

 They need encouragement and support more than ever, despite all the challenges that women face, as our articles reach everyone. During the year 2020, we tried to review the tasks, challenges and achievements achieved in 2020 for women in the world, women in the Arab world, and Saudi women in particular.

We tried to create a platform on our website about women in the Middle East, and through the print and electronic media, TV and radio programs, international organizations and NGOs in the Arab world and abroad.

We are working hard to make their stories heard and their successes a witness to the emergence and development of productive women’s thought in Arab societies, especially Saudi Arabia, and to give them media coverage.

المرأة في عام ٢٠٢٠ Women in 2020

Thank you from my heart

We are confident that 2021 will be better than the year 2020. We have new campaigns to support women in the Arab world, more inspiring stories, more goals, and with your support, we thank all readers in this world.

You are partners of success, and women are the essence of life and a great complement in the renaissance of nations and civilizations. We wish a beautiful year to all.

Post a Comment

0 Comments