Responsive Advertisement
Responsive Advertisement

Megan Markle has her miscarriage

لأول مرة ميغان ماركل تتحدث إلى الإعلام والصحافة عن حادثة إجهاضها

للمرة الأولى منذ أشهر من الواقعة، ميغان ماركل تتحدث عن حادثة إجهاضها وشعورها السيء وعن مأساتها الشخصية السيئة في مقال مؤثر ومحزن للغاية كتبته إلى صحيفة نيويورك تايمز الأمريكية، كشفت فيه عن إجهاضها إلى طفلها الثاني من الأمير هاري في شهر يوليو الماضي.

للمرة الأولى منذ أشهر من الواقعة، ميغان ماركل تتحدث عن مأساتها الشخصية، حيث كشفت عّن إجهاضها إلى طفلها الثاني من الأمير هاري في يوليو الماضي، وأكدت ميغان أنها فقدت طفلها الثاني خلال تواجدها مع ابنها آراتشي في الغرفة: كنت أعرف، عندما كنت أمسك بطفلي البكر أنني أفقد الثاني.

إستمرت ميغان ماركل في تذكر الألم الذي عانت منه والأمير هاري في أعقاب الإجهاض مباشرة, وكتبت: "بعد ساعات، إستلقيت على السرير في المستشفى ممسكةً بيد زوجي. شعرت بعرق كفه وقبلت يده المبتلة من دموعنا.

بعد حادثة إجهاضها، وصفت ميغان ماركل فقدان الطفل بأنه حزن لا يصدق، وتابعت: فقدان طفل يعني تحمل حزنًا لا يطاق، يعاني منه الكثيرون ولكن يتحدث عنه القليل من الناس. وأضافت أن مشاركة هذه التجربة المؤلمة يمكن أن تكون مفيدة حتى بداية عملية التعافي من الألم.

وتعيش ميغان ماركل والأمير هاري مع إبنهما أرشي هاريسون في ولاية كاليفورنيا، حيث إنتقلت الأسرة المكونة من ثلاثة أفراد إلى موطن الدوقة في أواخر شهر مارس الماضي ، قبل أيام قليلة من تنحيها رسميًا عن منصبها من كبار أفراد العائلة المالكة.

For the first time, Meghan Markle speaks to the media and the press about her abortion

For the first time in months of the incident, Megan Markle talks about her miscarriage, her bad feeling and her bad personal tragedy in a very touching and sad article she wrote to the New York Times, in which she revealed her miscarriage to her second child, Prince Harry, last July.

For the first time in months of the incident, Meghan Markle talks about her personal tragedy, as she revealed her miscarriage to her second child from Prince Harry last July, and Megan confirmed that she lost her second child while she was with her son, Archie in the room: I knew, when I was holding With my eldest child I am losing the second.

Meghan Markle continues to remember the pain she and Prince Harry experienced in the immediate aftermath of a miscarriage. She wrote, "Hours later, I lay on the bed in the hospital, holding my husband's hand. I felt his palm sweat and kissed his wet hand from our tears."

After her miscarriage, Meghan Markle described the loss of the baby as an unbelievable grief, and continued: Losing a child means enduring unbearable grief, which many suffer but few people talk about. She added that sharing this painful experience can be beneficial until the beginning of the pain recovery process.

Meghan Markle and Prince Harry live with their son Archie Harrison in California, where the family of three moved to the Duchess's home in late March, a few days before she formally stepped down from her position as a senior member of the royal family.

Post a Comment

Responsive Advertisement
Responsive Advertisement
Responsive Advertisement