Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Human reptiles الزواحف البشرية

الزواحف البشرية Human reptiles


الزواحف البشرية

 الزواحف البشريه وفق قول العلماء هم جنس من أعراق وأجناس سكان العالم الداخلي إلى جوف الأرض و يؤمن بعض العلماء والباحثين في وجودهم حقا وهم من الشعوب القاطنه في العالم البشري السفلي.

سبب تسمية الزواحف البشرية 

سموا بالزواحف البشرية لأن لهم جلد يشبه جلد الثعبان أو السحالي أو الضب لذلك سموا بالزواحف، وأما ما دون ذلك فهم من السلالات البشرية العاقلة لا يختلفون عن البشر في ملامح الجسد أو الشكل.

رأي العلم في الزواحف البشرية

بعض الباحثين يؤمنون في وجودهم فعلا وتمت تسميتهم الزواحف البشرية لأنهم مثل السحالي والثعابين في شكل الجلد، ويقال إنهم سلالات بشريه عاقله طبعا هذا الرأي له أكثر من قول ورأي ربما يكونوا مخلوقات من عالم الجن الشيطان.

الزواحف البشرية Human reptiles

بعض الباحثين يقولون أن حكام أوروبا وأمريكا مهجنين من سلالة الزواحف والذي تبنى هذا الرأي هو ديفيد آيكه في كتابه السر الأكبر وكشف علاقة الحكومه الخفيه بالأجانب أو الزواحف أو الغرباء مثل ما أطلق عليهم.

العالم كريدو ماتوا

وهناك عالم أفريقي إسمه ( كريدو ماتوا ) لما قابل ديفيد آيكه قاله إن المستعمرين في وطني هم الأعداء ويقصد هنا الزواحف، وأن هدفهم هو إستعباد البشر وإبادتهم من الأرض وأن هذه الزواحف يدركونا ولا ندركهم وهنا كلامه هذا تذكرت أن الجن يرونا ولا نستطيع أن نراهم، ولم يستطع ديفيد آيكه تفسيره أو توضيحه.

الزواحف البشرية Human reptiles

‏وديفيد آيكه هذا هو صاحب هذه النظرية نظرية ( الزواحف البشرية) هو يقول: بأن العائلة المالكة في بريطانيا ليست سوى مجموعة من الزواحف البشرية.

الحضارة البابلية

ووجدت لهم آثار في الحضارة السومرية البابلية في أرض العراق الرافدين فترة الملك النمرود بها تماثيل خرافية شديدة القدم تؤكد على وجود هذه الأعراق والأجناس على سطح الأرض. ويسمون في التاريخ البابلي الموثق حاليا (بالأنوناكي) فالبابليين كانوا على إطلاع وثيق مع العالم السفلي الداخلي من طبقة الأرض.

الزواحف البشرية Human reptiles

Human reptiles

 Human reptiles, according to scientists, are a race of the races and races of the inhabitants of the inner world to the depth of the earth, and some scientists and researchers truly believe in their existence, and they are among the peoples living in the lower human world.

The reason for naming human reptiles

They are called human reptiles because they have skin that resembles the skin of a snake, lizard, or lizard, so they are called reptiles, and as for those below, they are of the rational human strains that do not differ from humans in body features or shape.

Science view on human reptiles

Some researchers actually believe in their existence and have been called human reptiles because they are like lizards and snakes in the form of skin, and it is said that they are sane human strains, of course, this opinion has more than one saying and an opinion that they may be creatures from the world of the devil jinn.

الزواحف البشرية Human reptiles

Some researchers say that the rulers of Europe and America are hybrids of the reptile lineage, and who adopted this opinion is David Ike in his book The Greatest Secret and revealed the hidden government relationship with foreigners, reptiles or strangers, such as what he called them.

World Credo are dead

There is an African scientist whose name (Credo died) when he met David Ike, he said that the colonialists in my country are the enemies and here he means the reptiles, and that their goal is to enslave people and exterminate them from the earth and that these reptiles perceive us and we do not realize them. David Icke can explain or explain it.

الزواحف البشرية Human reptiles

David Ike is the author of this theory, the theory of (human reptiles), he says: that the royal family in Britain is nothing but a group of human reptiles.

Babel Civilization

And I found for them traces of the Sumerian Babylonian civilization in the land of Mesopotamia, the period of King Nimrod with very old fairy statues that confirm the presence of these races and races on the surface of the earth. 

In the now-documented Babylonian history they are called (Anunnaki). The Babylonians were closely acquainted with the inner underworld of the earth layer.

Post a Comment

0 Comments